MOBIL Smary dla motoryzacji
MOBILITH SHC 220
|
|
|
Wysokiej jakości smar plastyczny z zagęszczaczem litowym kompleksowym, utworzony na bazie oleju syntetycznego. Znacznie przewyższa swymi własnościami analogiczne smary na bazie oleju mineralnego, zwłaszcza, jeśli chodzi o ich pompowalność w niskich temperaturach, niższy współczynnik tarcia i niższy moment obrotowy zarówno przy starcie, jak i podczas ruchu. Stosując ten smar można uzyskach obniżenie temperatury pracy łożysk pracujących pod obciążeniem. Mobilit SHC 220 jest stosowany w pojazdach samochodowych, m.in. do smarowania łożysk kół. |
MOBILLUX EP-0 EP-1 EP-2 EP-3
|
|
Są to smary mineralne na bazie hydroksystearynianu litu zawierające dodatki na wysokie naciski EP, wolne od ołowiu i związków azotu. Charakteryzują się doskonałym zabezpieczeniem przed zużyciem, korozją, rdzą, wymywaniem wodą. Zalety § redukcja zużycia części trących przy dużych obciążeniach, także uderzeniowych i wibracjach, § dobra pompowalność w centralnych systemach smarowania § możliwość stosowania w niekorzystnych warunkach np. przy wysokich temperaturach, przy dostępie wilgoci itp.
|
MOBILGREASE XHP 222
|
|
|
Mobilgrease XHP 222 jest wysokiej jakości smarem litowym kompleksowym z dodatkami EP przeznaczonym do zastosowań zarówno w transporcie samochodowym jak i w przemyśle. Posiada doskonałe właściwości wysokotemperaturowe, doskonałą przyczepność do smarowanej powierzchni, dobrą odporność na wymywanie wodą, dobrą stabilność termiczną, gwarantuje doskonałe właściwości przeciwzużyciowe AW, zabezpiecza przed rdzą, korozją i zużyciem smarowanych elementów m.in. łożysk. Nie zawiera ołowiu, związków azotu i chloru. Zalety § redukcja kosztów obsługi oraz wydłużenie okresów pomiędzy kolejnymi przesmarowaniami dzięki zbalansowanym właściwościom zapewniającym dobrą ochronę przeciwzużyciową, odporność na utlenianie, odporność przed rdzą i korozją nawet w agresywnym środowisku pracy, § dokonała ochrona przeciwzużyciowa, oraz zdolność do przenoszenia podwyższonych obciążeń rekomendują go do stosowania w łożyskach pracujących w szerokim zakresie prędkości obrotowych, § doskonała odporność na wymywanie wodą
|
MOBILGREASE SPECIAL
|
|
|
Wysokiej jakości smar typu EP z zagęszczaczem litowym-hydroksystearynowym, zawierający dwusiarczek molibdenu w celu poprawy własności przeciwzużyciowych, zwłaszcza przy możliwości chwilowego przerwania filmu smarowego, występowaniu obciążeń udarowych i podczas ślizgania. Według normy DIN 51502 odpowiada smarom typu KPF 2 K-20. Nie zawiera związków ołowiu i nitrowych. Zalety § zredukowanie zużycia przy wysokich obciążeniach uderzeniowych i wibracjach § doskonała stabilność strukturalna § doskonałe zabezpieczenie przed rdzą i korozją, oraz wymywaniem wodą § dobra pompowalność w centralnych systemach smarowania § dobra praca nawet w trudnych warunkach np. wilgoć
|