LENPOL

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Charakterystyka

Olej Lenpol produkowany jest w oparciu o bazę, którą stanowi głęboko rafinowany olej mineralny oraz pakiet dodatków uszlachetniających podwyższających smarność oraz poprawiających odporność oleju na utlenianie. Zastosowana formulacja zapewnia:

• Odporność oleju na niepożądane procesy starzenia,
• odpowiedni poziom własności smarnych oleju,
• czystość - olej nie powoduje zabrudzeń przędzy i obniżenia jakości tkaniny.

Zastosowania

Olej Lenpol stosowany jest do smarowania oprzyrządowania przędzalniczego w przemyśle włókienniczym, a szczególnie do smarowania obrączek przędzalniczych.

 

 

OLEJE P-10, P-15, P-22, P-32,

 

P-46, P-68, P-100, P-150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Charakterystyka

Oleje P-10, P-15, P-22, P-32, P-... produkowane są na bazie głębokorafinowanych olejów mineralnych.

Zastosowania

Oleje P-10, P-15, P-22, P-32, P-... przeznaczone są do stosowania w przemyśle gumowym, chemicznym, tworzyw sztucznych jako substancja poprawiająca własności plastyczne i adhezyjne.

 

 

OLEJ NISKOKRZEPNĄCY DO

 

FILTRÓW POWIETRZNYCH  

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Charakterystyka

Olej do filtrów powietrza niskokrzepnący otrzymywany jest z rafinowanego oleju mineralnego i odpowiednio dobranych dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz obniżającym temperaturę krzepnięcia.

Zastosowania

Olej niskokrzepnący do filtrów powietrznych stosuje się do zwilżania metalowych wkładów filtrów w sprężarkach powietrza, silnikach spalinowych i turbinach gazowych. Zwilżanie filtrów ma na celu zatrzymanie stałych ciał obcych z powietrza zasysanego przez sprężarki.

 

 

OLEJ DO RÓŻNYCH CELÓW H-1

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

Charakterystyka

Olej do różnych celów H-1 wytwarzany jest w oparciu o rafinowaną, mineralną bazę olejową, zestaw emulgatorów specyficznych dla cieczy trudnopalnych oraz dodatki antykorozyjne.

Zastosowania

Olej do różnych celów H-1 w postaci wodnej emulsji stosowany jest:

• w górnictwie, w obudowach zmechanizowanych i stojakach zasilanych centralnie lub indywidualnie jako trudnopalne ciecze hydrauliczne typu HFAE,
• jako ciecz chłodząca w silnikach Diesla lokomotyw spalinowych.

Zalecane stężenie emulsji: od 2 do 10% przy użyciu wody o twardości do 10°N (np. dla cieczy hydraulicznych roztwory 2%-owe).