ORLEN Smary dla motoryzacji
GREASEN GRAFIT
|
||
|
|
Charakterystyka Greasen grafit jest smarem wapniowym produkowanym na bazie oleju mineralnego o lepkości około 11mm2/s w 1000C zawierający minimum 10% grafitu naturalnego.
Zastosowania Greasen grafit jest przeznaczony do smarowania: • może być stosowany jako typowy smar montażowy.
Normy, aprobaty, specyfikacje DIN 51 502: KF2C-20 ISO 6743-9: BAGB-2
|
GREASEN ŁT 4S
|
|
|
Charakterystyka Smary GREASEN ŁT-4S produkowane są na bazie oleju mineralnego zagęszczonego hydroksystearynianem litu. Smary te zawierają dodatki uszlachetniające, a zwłaszcza dodatki o działaniu antykorozyjnym, przeciwutleniającym oraz polepszające własności smarne. Smary GREASEN ŁT-4S są odporne na działanie wody. Zastosowania Smary GREASEN ŁT-4S stosuje się do smarowania:
Normy, aprobaty, specyfikacje: Greasen ŁT-4S2:
|
GREASEN EP 23
|
|
|
Charakterystyka Greasen EP-23 jest smarem kompleksowym litowym z udziałem dwusiarczku molibdenu (3%). Jest smarem odpornym na działanie wilgoci, pary wodnej oraz słabych kwasów i zasad. Smar jest również odporny na wibracje, wysokie naciski oraz obciążenia uderzeniowe.
Zastosowania Greasen EP-23 przeznaczony jest do smarowania wysoko obciążonych skojarzeń trących pracujących w temperaturach od -30oC do +140oC, oraz przekładni kątowych wykaszarek.
Normy, aprobaty, specyfikacje DIN 51 502: KF2N-30 |
GREASEN 1S
|
|
|
Charakterystyka
GREASEN 1S jest wysokiej jakości smarem litowym na bazie hydroksystearynianu litu oraz oleju mineralnego o lepkości rzędu 60-79 mm2/s przy 40oC.
Zastosowania Samochodowy smar plastyczny GREASEN 1S stosowany jest głównie do smarowania tulei przesuwnej wału napędowego co 30000 km przebiegu, zgodnie z instrukcją smarowania. GREASEN 1S stosowany jest również do smarowania przegubów głównego wału napędowego i innych elementów zgodnie z instrukcją smarowania.
Normy, aprobaty, specyfikacje DIN 51 502: M1N-20 |
GREASEN STP
|
|
|
Charakterystyka GREASEN STP jest smarem wapniowym o konsystencji klasy 1. Bazą olejową jest olej mineralny o lepkości w granicach 36-60 mm2/s w 50oC.
Zastosowania GREASEN STP przeznaczony jest wyłącznie do okresowego smarowania podwozi samochodów, sworzni, przegubów, prowadnic w zakresie praktycznych temperatur pracy od -20oC do +60oC.
Normy, aprobaty, specyfikacje DIN 51 502: M1C-20
|
GREASEN N-EP 00/000
GREASEN S- EP 00/000
|
|
|
Charakterystyka Greasen S-EP 00/000 oraz Greasen N-EP 00/000 są smarami półpłynnymi produkowanymi w oparciu o mydła litowo-wapniowe w klasie konsystencji NLGI 00/000. Zawierają w swoim składzie dodatki EP, AW oraz poprawiające własności antykorozyjne i antyutleniające.
Zastosowania Smary Greasen N-EP 00/000 oraz Greasen S-EP 00/000 przeznaczone są przede wszystkim do smarowania skojarzeń trących w ciężkich pojazdach użytkowych i autobusach za pomocą centralnych układów smarowania, przy czym:
Normy, aprobaty, specyfikacje klasa konsystencji NLGI: 00/000 |
SMAROL UNIWERSALNY EKO
|
|
|
Charakterystyka
Smar plastyczny SMAROL UNIWERSALNY EKO otrzymywany jest przez zagęszczanie mieszaniny wysokorafinowanego oleju bazowego oraz oleju biodegradowalnego, mydłem litowym. Smar uszlachetniany jest dodatkami o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym własności smarne. Zastosowania
SMAROL UNIWERSALNY EKO przeznaczony jest do zastosowań w szerokim zakresie temperatur od - 30°C do + 140°C, i zapewnia doskonałe smarowanie nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacji. Wielozadaniowy SMAROL UNIWERSALNY EKO z powodzeniem może być stosowany w domu, warsztacie, gospodarstwie rolniczym, do smarowania:
|