MOBILUX EP 023, 004
|
|
|
Półpłynne smary typu EP do zastosowań przemysłowych, szczególnie do przekładni i centralnych systemów smarowania.
|
MOBILUX EP 0, 1, 2, 3
|
|
|
Uniwersalne smary z dodatkami EP do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych w przemyśle, także przy wysokich obciążeniach. Mobilux EP 0 i EP 1 zalecane do centralnych systemów smarowania.
|
MOBILGREASE XHP 103, 221, 222,
223, 461
|
|
|
Wielofunkcyjne, wysokiej jakości smary typu EP, stosowane w przemyśle i motoryzacji. Mają doskonałe własności adhezyjne i odporność na wodę. Stosowane zwykle do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych.
|
MOBILGREASE XHP 322 SPECIAL
|
|
|
Wysokiej jakości smar EP do bardzo wysokich obciążeń, doskonała odporność na wodę i przyczepność. Zalecany do wolnoobrotowych łożysk oraz przekładni otwartych.
|
MOBILGREASE PF 500
|
|
|
Nowy, syntetyczny smar na bazie oleju polifluoropolieterowego (PFPE) z zagęszczaczem niemydlanym - policzterofluoroetylenowym (PTFE). Przeznaczony do ciężkich warunków pracy z bardzo wysokimi temperaturami, wyjątkowo odporny na chemikalia. Niepalny.
|
MOBILTEMP 1, 78
|
|
|
Smary wysokotemperaturowe, o własnościach przeciwzużyciowych, do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych. Charakteryzują się bardzo dobrą odpornością na wodę i pompowalnością. Mobiltemp 78 dodatkowo zawiera dwusiarczek molibdenu polepszający smarowność.
|
MOBILTEMP SHC 32, 100 SPECIAL
|
|
|
W pełni syntetyczne, wysokiej jakości smary o własnościach przeciwzużyciowych do łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w wysokich i niskich temperaturach.
|
MOBILTEMP SHC 100 SPECIAL
|
|
|
Syntetyczny, wysokiej jakości smar typu EP z dodatkiem dwusiarczku molibdenu do wolnoobrotowych łożysk, pracujących w bardzo wysokich/niskich temperaturach i pod dużymi obciążeniami. Doskonała odporność na wymywanie wodą i frettingiem.
|
MOBILITH SHC 007, 100, 220, 460, PM,
1500, 1000 SPECIAL
|
|
|
Syntetyczne, wysokiej jakości wielofunkcyjne smary przewyższające swymi własnościami konwencjonalne smary mineralne do trudnych warunków eksploatacji. Zastosowanie: SHC 007 - półpłynny smar do przekładni wysokoobciążonych pracujących w ekstremalnych temperaturach. SHC 100 - do łożysk szybkoobrotowych SHC 220 - uniwersalny typu EP m.in. w motoryzacji SHC 460 - uniwersalny w marynarce, do dużych obciążeń SHC PM - w przemyśle papierniczym SHC 1500 i SHC 1000 Special - do łożysk wolnoobrotowych i bardzo wysokich obciążeń w ekstremalnych temperaturach.
|
MOBIL GLYGOYLE GREASE 001
|
|
|
Półpłynny, syntetyczny smar na bazie poliglikoli, o wydłużonym czasie eksploatacji, stosowany do przekładni, łożysk, gdzie okresowy serwis jest utrudniony, bądź niemożliwy.
|
MOBILGREASE 28
|
|
|
W pełni syntetyczny. wysokiej jakości, wielofunkcyjny smar typu EP, odporny na wymywanie wodą, przeznaczony do pracy w ekstremalnych warunkach. Stosowany w lotnictwie oraz do łożysk wysokoobrotowych.
|
MOBILGREASE EAL 101, 102
|
|
|
Biodegradowalne, syntetyczne - na bazie estrowej, wielofunkcyjne smary o dobrych własnościach adhezyjnych i odporności na wodę. Przyjazne dla środowiska naturalnego.
|
MOBILGREASE XTC
|
|
|
Specjalny smar do stosowania w sprzęgłach wysokoobrotowych, przewyższa wymagania specyfikacji AGMA Typ CG-2 i CG-1, został także zaaprobowany przez większość producentów sprzęgieł.
|
MOBILGEAR OGL 007, 009
|
|
|
Półpłynne smary z własnościami EP i zdyspergowanym grafitem do wysokoobciążonych otwartych przekładni, łańcuchów, przegubów, sworzni itp.
|