
Płyny do układu wspomagania
SWAG 99 90 6161 1L
|
|
|
Syntetyczny olej do układów wspomagania oraz układów regulacji poziomu zawieszenia hydropneumatycznego (żółty) |
SWAG 99 90 6162 1L
|
|
|
Mineralny olej do układów wspomagania kierownicy oraz układów regulacji poziomu zawieszenia hydropneumatycznego. (ZIELONY) |
HIPOLATP II D ORLEN-OIL 1L, 5L, 20L
|
|
|
Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do 1. stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D 2. zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.
|
MOBIL ATF 220 1 L, 4L, 20L
|
|
|
Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych
|
MOBIL ATF 320 1L
|
|
|
Mobil ATF 320 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, przewyższający swoimi właściwościami wymagania nowoczesnych specyfikacji, takich jak: Ford Mercon i GM Dexron III. Mobil ATF 320 polecany jest do większości automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych i ciężarowych. |
ELFMATIC 1L
|
|
|
Najnowszej generacji olej do przekładni automatycznych ZASTOSOWANIE:
|
TOTAL FLUIDE ATX 1L
|
|
|
OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4. Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G. FLUIDE ATX przeznaczony jest do stosowania: 1. w układach hydraulicznych pracujących w trudnych warunkach, gdzie wymagany jest płyn typu GM DEXRON II D. 2. w układach wspomagania kierownicy 3. przekładniach hydrostatycznych mechaniczncyh skrzyniach biegów, gdzie wymagany jest płyn ATF.
|
PLATINUM ATF III 1L
|
|
|
Platinum ATF III produkowany jest wg specjalnej technologii semisyntetycznej uzupełnionej pakietem dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym własności smarne i odporność na pienienie. Platinum ATF III przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron® III.
|
SHELL DONAX TA 1L
|
|
|
Shell Donax TA jest płynem ATF spełniającym wymagania specyfikacji General Motors Dexron II D.Zastosowanie:Do przenoszenia mocy w samochodowych, automatycznych skrzyniach biegów. Napełnianie układów wspomagania i sterowania mocą w pojazdach mechanicznych. Samochodowe systemy hydrauliczne. Smarowanie przekładni planetarnych, chłodzenie mokrych hamulców.
|
PRESTONE PŁYN DO UKŁADU
WSPOMAGANIA KIEROWNICY
|
|
|
Płyn do wspomagania Prestone chroni układy wspomagania kierownicy przed awarią oraz nadmiernym zużyciem. Zapobiega uszkodzeniom pompy. Zalecany jest do wszystkich typów układów wspomagania kierownicy, zarówno w najnowszych jak i starszych modelach samochodów. Zachowuje doskonałą płynność także w bardzo niskich temperaturach. Wycisza pracę układu.
|
STP- PŁYN DO UKŁADU
KIEROWNICZEGO
ZE WSPOMAGANIEM
+ USZCZELNIACZ
|
|
|
Chroni przed zużyciem i wyciekami Specjalnie opracowany w celu zatrzymania lub zmniejszenia utraty płynu spowodowanej przeciekającymi uszczelkami w wyniku zużycia lub skurczenia (nie należy używać z zepsutymi lub dziurawymi uszczelnieniami). Jedno użycie pozwala na zatrzymanie większości poziomów zużycia lub skurczenia.* Może być używany zamiast standardowego płynu do układu kierownicy ze wspomaganiem jako środek profilaktyczny. Zgodny z wszystkimi zatwierdzonymi płynami do układu kierownicy ze wspomaganiem.
|
STP- PŁYN DO UKŁADU
KIEROWNICZEGO
ZE WSPOMAGANIEM
|
|
|
Chroni przed zużyciem i awariami Podstawowe elementy w obecnych wspomaganych układach kierowniczych wymagają ochrony zapewniającej bezproblemową pracę w różnych warunkach pogodowych. STP ® Płyn do układu kierownicy ze wspomaganiem: Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy
|