Płyny do układu wspomagania

 

 

SWAG 99 90 6161  1L

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Syntetyczny olej do układów wspomagania oraz układów regulacji poziomu zawieszenia hydropneumatycznego (żółty)

 

SWAG 99 90 6162  1L

 

 

 

 

 

 

 

Mineralny olej do układów wspomagania kierownicy oraz układów regulacji poziomu zawieszenia hydropneumatycznego. (ZIELONY)

 

HIPOLATP II D ORLEN-OIL 1L, 5L, 20L

 

 

 

 

 

 

Wysokiej jakości, mineralny olej Hipol ATF II D przeznaczony jest do

1.     stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron II D

2.     zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.

 

 

MOBIL ATF 220 1 L, 4L, 20L

 

 

 

 

 

 

 

Mobil ATF 220 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, do których zalecane są płyny spełniające wymagania klasyfikacji GM Dexron IID. Jest też używany w niektórych ręcznych przekładniach samochodowych, układach wspomagania układów kierowniczych i układach hydraulicznych

 

 

MOBIL ATF 320  1L

 

 

 

 

 

 

 

 

Mobil ATF 320 to wysokiej jakości płyn przeznaczony do stosowania w automatycznych skrzyniach biegów, przewyższający swoimi właściwościami wymagania nowoczesnych specyfikacji, takich jak: Ford Mercon i GM Dexron III. Mobil ATF 320 polecany jest do większości automatycznych skrzyń biegów samochodów osobowych i ciężarowych.

 

ELFMATIC 1L

 

 

 

 

 

 

Najnowszej generacji olej do przekładni automatycznych

ZASTOSOWANIE: 
* wszędzie tam, gdzie zalecane jest stosowanie oleju klasy DEXRON III 
* zalecany do przekładni automatycznych, sprzęgieł hydraulicznych, układów wspomagania przekładni kierowniczych oraz innych układów hydraulicznych w samochodach osobowych, ciężarowych, dostawczych itp.

 

 

TOTAL FLUIDE ATX  1L

 

 

 

 

 

 

 

OLEJ DO PRZEKŁADNI AUTOMATYCZNYCH FLUIDE ATX to olej przeznaczony do przekładni automatycznych, półautomatycznych oraz przemienników momentu obrotowego w samochodach osobowych lub ciężarowych, w kórych zalecany jest olej spełniający wymagania specyfikcaji GM Dexron II D lub ALLISON C-4.

Nie należy go stoswac w urządzeniach, w których wymagany jest olej typu FORD M2C-33 F lub G.

FLUIDE ATX przeznaczony jest do stosowania:

1.     w układach hydraulicznych pracujących w trudnych warunkach, gdzie wymagany jest płyn typu GM DEXRON II D.

2.     w układach wspomagania kierownicy

3.     przekładniach hydrostatycznych

mechaniczncyh skrzyniach biegów, gdzie wymagany jest płyn ATF.

 

 

 

 

PLATINUM ATF III  1L 

 

 

 

  

 

 

 

 

Platinum ATF III produkowany jest wg specjalnej technologii semisyntetycznej uzupełnionej pakietem dodatków uszlachetniających o działaniu przeciwutleniającym, przeciwkorozyjnym oraz poprawiającym własności smarne i odporność na pienienie.

Platinum ATF III przeznaczony jest do stosowania w automatycznych przekładniach samochodów osobowych, ciężarowych i autobusów, w których producent zaleca stosowanie oleju typu Dexron® III.
Platinum ATF III zalecany jest również do stosowania w urządzeniach wspomagających układy kierownicze, w sprzęgłach hydraulicznych samochodów osobowych i ciężarowych oraz w układach hydraulicznych wymagających stosowania olejów typu ATF.

 

 

SHELL DONAX TA  1L 

 

 

  

 

 

Shell Donax TA jest płynem ATF spełniającym wymagania specyfikacji General Motors Dexron II D.Zastosowanie:Do przenoszenia mocy w samochodowych, automatycznych skrzyniach biegów. Napełnianie układów wspomagania i sterowania mocą w pojazdach mechanicznych. Samochodowe systemy hydrauliczne. Smarowanie przekładni planetarnych, chłodzenie mokrych hamulców.

 

 

 

PRESTONE PŁYN DO UKŁADU

 

 

WSPOMAGANIA KIEROWNICY   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Płyn do wspomagania Prestone chroni układy wspomagania kierownicy przed awarią oraz nadmiernym zużyciem.

Zapobiega uszkodzeniom pompy. Zalecany jest do wszystkich typów układów wspomagania kierownicy, zarówno w najnowszych jak i starszych modelach samochodów. Zachowuje doskonałą płynność także w bardzo niskich temperaturach. Wycisza pracę układu.

 

 

 

 

 

 

 

 

STP- PŁYN DO UKŁADU 

 

KIEROWNICZEGO 

 

ZE WSPOMAGANIEM 

 

+ USZCZELNIACZ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chroni przed zużyciem i wyciekami

Specjalnie opracowany w celu zatrzymania lub zmniejszenia utraty płynu spowodowanej przeciekającymi uszczelkami w wyniku zużycia lub skurczenia (nie należy używać z zepsutymi lub dziurawymi uszczelnieniami). Jedno użycie pozwala na zatrzymanie większości poziomów zużycia lub skurczenia.* Może być używany zamiast standardowego płynu do układu kierownicy ze wspomaganiem jako środek profilaktyczny. Zgodny z wszystkimi zatwierdzonymi płynami do układu kierownicy ze wspomaganiem.

 

 

 

STP- PŁYN DO UKŁADU 

 

KIEROWNICZEGO

 

ZE WSPOMAGANIEM

 

 

 

 

 

 

Chroni przed zużyciem i awariami

Podstawowe elementy w obecnych wspomaganych układach kierowniczych wymagają ochrony zapewniającej bezproblemową pracę w różnych warunkach pogodowych.

STP ® Płyn do układu kierownicy ze wspomaganiem:

Chroni przed awariami pompy spowodowanymi nadmiernym zużyciem, utlenieniem lub pienieniem. Zapewnia bezproblemowe działanie w ujemnych temperaturach. Specjalnie opracowany dla pojazdów ze wspomaganiem kierownicy