MOBILGEAR 626, 627, 629, 630,

 

632, 634, 636      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wysokiej jakości oleje przekładniowe z dodatkami na podwyższone obciążenia (EP) oraz przeciw zużyciu mechanicznemu do zamkniętych przekładni przemysłowych, spełniające wymagania norm DIN 51517 część 3, klasa CLP. Te oleje mineralne mają m.in. dobrą stabilność utleniania oraz dobre zdolności oddzielania wody.

 

 

 

MOBILGEAR SHC 220, 320, 460

     

 

 

 

  

 

 

 

W pełni syntetyczne, na bazie polialfaolein (PAO), o wydłużonej żywotności oleje typu EP do przekładni przemysłowych, stosowane w warunkach podwyższonych obciążeń mechanicznych oraz w wyjątkowo niskich, wysokich i zmiennych temperaturach pracy. Przewyższają wymagania norm DIN 51517 cz.3, klasa CLP.

 

 

 

MOBILGEAR XMP 68, 100, 150, 220,

 

320, 460, 680      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nowej generacji, wysokojakościowe oleje przekładniowe typu EP do zamkniętych przekładni przemysłowych z poprawionymi własnościami eksploatacyjnymi, dobra ochrona przed mikropitingiem, przewyższają wymagania norm DIN 51517 cześć 3, klasa CLP. Zaakceptowane przez FLENDER.

 

 

 

MOBILGEAR SHC XMP 150, 220, 320,

 

460, 680      

 

 

 

 

   

 

 

 

Nowej generacji, w pełni syntetyczne, na bazie polialfaolein (PAO), o wydłużonej żywotności oleje typu EP do przekładni przemysłowych, stosowane w warunkach o podwyższonych obciążeniach mechanicznych oraz w wyjątkowo niskich, wysokich i zmiennych temperaturach pracy. Zapewniają dobrą ochronę przed mikropitingiem. Przewyższają, wymagania norm DIN 51517 cz.3, klasa CLP. Zaakceptowane przez FLENDER.

 

 

 

MOBILGEAR SHC 3200, 6800  

    

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

Bardzo wysokiej lepkości, syntetyczne oleje do wolnoobrotowych przekładni zębatych i łożysk pracujących w ekstremalnych warunkach. Nie zawierają rozpuszczalnika.

 

 

 

MOBILFLUID 125      

 

 

 

  

 

  

 

 

 

 

Specjalny, z dodatkami przeciwzużyciowymi olej stosowany w sprzęgłach i przekładniach hydrokinetycznych, konwektorach hydraulicznych, przekładniach wysokoobrotowych (turbo), podlegających normalnym obciążeniom. Zalecany do przekładni Voith, MTU.