SHELL SPIRAX S6 AXME 75W-90
|
|
|
Syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi (MAN, Scania, Volvo). API GL-5/ MT-1, SAE J 2360, MIL-PRF-2105E QPL PRI GL 0211, GO-J Plus, Scania STO 2:0, MAN 342 Type S1, DAF, ArvinMeritor EU (osie napędowe 400 000 km), ZF TE-ML 05A-07A-12B-16F-19C-21B, Volvo 97312 (400 000 km). |
SHELL SPIRAX S6 GXME 75W-80
|
|
|
Syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi między wymianami (Eaton, Volvo) do nowoczesnych ręcznych skrzyń biegów. API GL-4/ MT-1, MAN 341 E4, Volvo 97307, ZF TE-ML-02D |
SHELL SPIRAX S5 ATE 75W-90
|
|
|
Syntetyczny, wielosezonowy olej do układów przeniesienia napędu. Ferrari aprobata, Porsche aprobata. API GL-4/5, MT-1, MB 23626
|
SHELL SPIRAX S4 G 75W-80
|
|
|
Specjalny olej do ręcznych skrzyń biegów koncernu PSA. API GL-4, PSA standard B71 2315.
|
SHELL SPIRAX S3 AS 80W-140
|
|
|
Olej do wysokoobciążonych przekładni. API GL-5/ MT-1, Scania STO 1:0 RVI zalecany do bardzo obciążonych osi P 1370.
|
SHELL SPIRAX S2 A 80W-140
|
|
|
Wielosezonowe oleje do przekładni hipoidalnych mostów napędowych. API GL-5.
|
SHELL SPIRAX S2 ALS 90
|
|
|
Specjalny olej do przekładni hipoidalnych dyferencjałów z “ograniczonym poślizgiem”. API GL-5.
|
SHELL SPIRAX S1 G 80W-90
|
|
|
Olej do ręcznych skrzyń biegów i przekładni ślimakowych. API GL-3, Volvo 97305
|