SHELL SPIRAX S6 AXME 75W-90

 

 

 

 

 

 

 

 

Syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi (MAN, Scania, Volvo).

API GL-5/ MT-1, SAE J 2360, MIL-PRF-2105E QPL PRI GL 0211, GO-J Plus, Scania STO 2:0, MAN 342 Type

S1, DAF, ArvinMeritor EU (osie napędowe 400 000 km), ZF TE-ML 05A-07A-12B-16F-19C-21B, Volvo 97312 (400 000 km).

 

SHELL SPIRAX S6 GXME 75W-80

 

 

 

 

 

 

 

Syntetyczny, energooszczędny olej przekładniowy na maksymalne przebiegi między wymianami (Eaton, Volvo) do nowoczesnych ręcznych skrzyń biegów.

API GL-4/ MT-1, MAN 341 E4, Volvo 97307, ZF TE-ML-02D

 

SHELL SPIRAX S5 ATE 75W-90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Syntetyczny, wielosezonowy olej do układów przeniesienia napędu. Ferrari aprobata, Porsche aprobata.

API GL-4/5, MT-1, MB 23626

 

 

 

 

 

SHELL SPIRAX S4 G 75W-80

 

 

 

 

 

 

 

 

Specjalny olej do ręcznych skrzyń biegów koncernu PSA.

API GL-4, PSA standard B71 2315.

 

 

 

 

 

 

 

 

SHELL SPIRAX S3 AS 80W-140

 

 

  

 

 

 

 

 

 

Olej do wysokoobciążonych przekładni.

API GL-5/ MT-1, Scania STO 1:0 RVI zalecany do bardzo obciążonych osi P 1370.

 

 

 

 

 

 

 

SHELL SPIRAX S2 A 80W-140

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wielosezonowe oleje do przekładni hipoidalnych mostów napędowych. API GL-5.

 

 

 

 

 

 

 

 

SHELL SPIRAX S2 ALS 90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Specjalny olej do przekładni hipoidalnych dyferencjałów z “ograniczonym poślizgiem”. API GL-5.

 

 

 

 

 

SHELL SPIRAX S1 G 80W-90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Olej do ręcznych skrzyń biegów i przekładni ślimakowych. API GL-3, Volvo 97305